Petrobras

REDESIGN OF CORPORATE IDENTITY The entire cycle of this project lasted about three years. During this period, I participated as a designer of the Petrobras team that coordinated the project - developed by the agency The Led Project - in all cycles, from conception and initial research to implementation, through the strategy of communication and development and testing of graphic parts. Credits:  Coordination: Petrobras Communication and Branding team Agency: The Led Project Sound Design: B Sound


Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
 
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras
Crédito da imagem: Manual de Marca da Petrobras

You may also like

2015
AmCham Rio
2014
Kubo
2017
FanBeer
2016
11ª Bienal ADG Brasil
2017
Família Iconográfica
2016
Lubrax
2017
O papel do design nas novas tendências de consumo
2015
Equipe Supera
2017
Curta Metragem – Não Ouça a Multidão
2014
Proteste – 3G campaign
Back to Top